Jag är på plats...

...Sedan några veckor (5-6) är jag tillbaka i min hembygd, lyssnar på gammal techno och driver folk till vansinne.

Kanske inte riktigt driver dom till vansinne, men mitt arbete går lite ut på att förklara för folk vad dom inte är bra på och att dom kan göra på andra sätt för att göra det bättre.

Jag saknar väldigt mycket att sitta med Conny och lyssna på hans sjuka musik.

Förr kunde jag lufta hur mycket som helst den rektala vägen men här kan man liksom inte göra det. Det har inte med luftkonditioneringen att göra, det är helt enkelt för mycket folk jag inte känner på plats här....

Jag har fått vårdnaden ett tag om min hund och vi spenderar mycket tid tillsammans. Dock är hon trött och orkar inte med i samma tempo som mig så jag får bära henne...

Jag har varit på tranan 3 onsdagar. Det är precis som förr med vissa undantag:

- Tjejerna har mindre kläder
- Tjejerna är yngre (jaja, jag är äldre, säg det)
- Tjejerna har mycket mindre kläder

I övrigt kostar allt fortfarande 25kr. Förutsättningarna är goda, som det heter.

Sen har jag lärt mig ett och annat och tänkte dela med mig av en av sakerna. Alex sa:

"Använd inte onödigt våld, skaffa en större hammare!"

Smart kille.

Hur som helst så ska jag fortsätta "jobba" nu. Dom flesta tror nog på att jag verkligen gör något... pssst....

Eller jo, jag gör faktiskt saker och ting. Men för många är jag bara en snubbe som sitter med ett par, på tok för stora, hörlurar på mitt huvud och lyssnar på musik och chattar med mina vänner.
Så är det inte, jag har ju inga vänner :P

Kram (Speciellt till Kent och Hansman, jag saknar er litegrann faktiskt)


Kommentarer
Postat av: Kennü

Saknaden är ömsesidig och bränner i hjärtat.

Jag sa att du skulle bo hos oss i 4 veckor i sommar för du skulle jobba i gbg i ett försök att reta upp henne. Men hon sa bara "Ja.. Det är väl ok". Schlyna, att man inte ska få lite bråk när man ber om det.

Postat av: Joel

Men nu jäklar, ska du hi-jacka min fina blogg totalt? Betalning i natura avkräves. Puss på dig också erik

2006-07-03 @ 17:11:35
URL: http://bajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback