Mina andra blogg

Ja, den första var väldigt givande så jag måste ta mig i kragen och nu, 2 månader senare, skriva en fruktansvärt bra blogg.

Har ett par åsikter att vädra för att se om jag kan få några reaktioner. Jag börjar med att skriva dom och sedan ska jag försöka promota min blogg på kända bloggsajter.

Åsikt 1:
Inget kön skall försöka förstå sig på det andra könet och om något råpucko tror sig förstå det andra könet skall dom hålla det för sig själv. Vårt tredje världskrig på den jorden kommer nog inte bero på att Bush ser ett hot någonstans och män skapar krig som förr, utan det är för att missförstånd och idioti blandas på en gång, självklart mellan två olika kön...
Kan vi inte acceptera att vi aldrig kommer komma underfun med varandra?

Åsikt 2:
Kan folk inse att alla inte vill?

Nu undrar du säkert: "Inte vill vad, pucko?"

Ja just det.
Det finns så många som vill påvisa att just det dom tror på är rätt och att även jag bör hamna där. Jag nämner inte vad jag tänker på precis nu men ni kan ju själva tänka.... Kanske...

Åsikt 3:
Visst är det jobbigt med människor med så mycket åsikter och som bara måste dela med sig av dom?

Kram
Erik

Kommentarer
Postat av: Joel

Svar: ja

Postat av: Kött

Mejla omedelbart dom där bilderna du säger att du har på mig. Skicka till [email protected].

2006-03-04 @ 18:30:21
URL: http://kott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback