Vänner och sprit

Igår var det en rolig dag. Jobbet flöt bara på (mitt gamla).

Sen åkte jag och den beryktade Kennü (även kallad Conny av en kund, mycket roligt) ner till Göteborg med tåg. Vi tog första bästa ölhak.
Det fick bli First Hotel G som ligger i stationshuset.

Där samlades vi med vänner, följande:
Rocky
Mr Svensson
Stalflopp
Spralle

Vi avnjöt en god middag, drack några för många öl och skrattade väldigt mycket.

Ryktet säger att när jag och kennü blivit upphämtade av vår privatchaffis (vi satt bak) så spårade festandet ur en bit och Mr Svensson fyllde två handfat med det han tidigare förtärt. Vilken hjälte.

Ett annat rykte var att Rocky missade sista bussen hem så han sov på kontoret för att sedan åka hem på morgonen och äta chips och slappa. Inte mer än rätt. Han spenderade ju flera timmar på kontoret nattetid.

Spralle, som inte sovit på ett par dygn var nog den mest manlige av oss, han såg bara för djävlig ut helt enkelt.

Stalflopp körde Nr 2 på jobbet i morse (dagen efter) och vattnet var avstängt.

Tänk er själv, dessa dårar på samma ställe. Vi funderar på att göra om det men tvivlar på att vi är välkomna tillbaka efter Mr Svenssons bravader och vi lät nog rätt mycket också.

Jag och Kennü känner av gårdagen på vissa sätt men ligger verkligen i lä om man ser ovanstående.

Någon som känner att dom passar in i gänget för nästa träff?

Lite bilder från jippot:

Mr Svensson/RockyKennü/Conny

Kommentarer
Postat av: Joel

Roligt med manliga(?) vrak. Count me in.

Postat av: Kennü

Jag saknar skägget

2006-05-12 @ 12:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback