Min fjärde blogg - Jag ska byta jobb

Så var det klart.

Jag skall byta jobb. Jag skall sluta arbeta så mycket med teknik. Jag ska sluta fika så mycket... Eller det vet jag ju inte riktigt än. Men det blir inte lika mycket teknik i alla fall.

Jag flyttar hemmåt och skall försörja mig på hela andra saker än teknik. Skall försörja mig på sånt som jag har pysslat med mycket förr. Det kommer delvis handla om kompetensutveckling och kvalitétsarbete.
Jag ser fram emot detta massor och det kommer bli bra.

För övrigt känner jag att jag blir bättre och bättre på att lira cashtables när jag spelar hold'em. Roligt att man känner av en förbättring.

Det tråkiga med att byta jobb är ju att jag får leka mindre med tekniken. Jag gillar ju teknik. Men det blir nog bra bra.

Kommentarer
Postat av: Joel

Du kommer sakna alingsås, bettan, barnen och den nya massagestolen med rövpek.

Postat av: Kött

Rent spontant känns det konstigt att du nämner dig själv i samband med kompetens och kvalitet. Sen kommer man självklart ihåg dina insatser som elevrådsordförande och sidekick i IT-ansvariga. Gött.

2006-04-11 @ 23:11:12
URL: http://kott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback